.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه استیضاح شهردار قائمشهر بدون رأی‌گیری برگزار شد

 شمال نیوز: در جلسه استیضاح شهردار قائمشهر دو سؤال مطرح شد و شهردار با پاسخ دادن به آنها توانست اعضای شورای اسلامی این شهرستان را قانع کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، شنبه شب جلسه علنی استیضاح شهردار شهرستان قائمشهر در محل شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد که شهردار در این جلسه به دو سؤال مطرح‌شده درباره نحوه انعقاد قراردادهای مربوط به تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر و احداث دوربرگردان در خیابان‌های شهرستان قائمشهر پاسخ داد.

سیدجعفر حسینی در این جلسه در پاسخ به دو سؤال مطرح شده از سوی بعضی از اعضای شورای شهر قائمشهر گفت: در ابتدای امر تنها هزینه‌‌های پیمانی اجرای طرح دوربرگردان ابتدای خیابان کارگر که در حدود 60 میلیون تومان بود، به اطلاع اعضای شورای شهر قائمشهر رسید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدن نامه شورای شهر قائمشهر در تاریخ بیست اردیبهشت امسال مبنی بر عدم اقناع بعضی از اعضای شورا، کل هزینه‌های اجرای طرح دوربرگردان ابتدای خیابان کارگر را با جزئیات کامل به اعضای شورا اعلام کردیم.

شهردار قائمشهر اظهار داشت: در بحث تابلوهای تبلیغاتی نیز به مسائل مطرح شده و نکات مورد سؤال اعضای شورا جواب داده شد و همه موارد طبق لیست شورا، ارسال شد.

رئیس شورای شهر قائمشهر نیز در این جلسه گفت: وظیفه اعضای شورای اسلامی شهر در گام اول، دادن تذکر به شهردار است.

مهدی ابراهیمی با بیان اینکه طبق ماده 73 شوراها، نظارت بر شهرداری حق اعضای شورا است، ادامه داد: شهردار به عنوان شخص اول شهر، باید به سؤالات اعضای شورا پاسخ دهد.

رئیس شورای شهر قائمشهر ادامه داد: شورایی که طرح سؤال نکند و شهرداری که پاسخ ندهد به بیراهه رفته است.

وی تاکید کرد: پروژه‌هایی که در شهر اجرا ‌می‌شود باید بر اساس مصوبه شورا باشد.

نصرالله دریابیگی دیگر عضو شورای شهر قائمشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرداری به عنوان سازمانی مردمی و غیردولتی، سخت‌ترین مدیریت را دارد، افزود: شهردار در مقابل خدا، مردم، دولت و عمران و آبادی شهر مسئول است و در مقابل حقوق کارکنان خود نیز مسئولیت دارد.

وی با اشاره به اینکه سؤالات مطرح شده باید در جهت تقویت خدمات باشد نه تضعیف خدمات، اظهار داشت: شهردار و شورا به منزله دو بال کبوتر، برای رسیدن به اهداف شهری همکاری می‌کنند.

 عضو شورای شهر قائمشهر ادامه داد: پیمانکاران استان به علت مشکلات ناشی از تورم و شرایط رکود اقتصادی، میلیاردها تومان از سال‌های گذشته طلبکار هستند.

احسان اسماعیلی یکی از اعضای شورای شهر قائمشهر نیز در این جلسه بیان داشت: سؤال کردن حق مسلم نمایندگان مردم در شورای شهر است. پروژه دوربرگردان ابتدای خیابان ساری منجر به ایجاد تزلزل برای رانندگانی که با این خیابان آشنایی ندارند، می‌شود.

بهنام طیبی عضو دیگر شورای شهر قائمشهر نیز با بیان اینکه در مطرح کردن هزینه‌های پروژه دوربرگردان خیابان ساری از سوی شهرداری تناقضاتی وجود دارد، افزود: در ابتدای امر شهرداری قائمشهر اعلام کرد 60 میلیون تومان برای این پروژه هزینه کرده است.

این عضو شورای شهر قائمشهر افزود: بعد از مدتی شهرداری قائمشهر، اسنادی مبنی بر هزینه شدن 156 میلیون تومان برای این پروژه آورد.

به گزارش فارس، این جلسه بدون رای‌گیری خاتمه یافت و اعضای شورای اسلامی شهرستان قائمشهر اعلام کردند به پاسخ سؤالات خود دست یافتند و شهردار در مقام خود ابقا شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1393
خسته نباشین
مهرورز 1 تير 1393
شهردار حسینی عزیز خدا قوت ... کارهای شما در شهر احساس می شود
نا شناس 1 تير 1393
هیچ کاری نکردند.. آسفالت قائم شهر برای چند سال قبل و اصلا قابل استفاده نیست..
خودم برای جوب وسط کوچه رفتم بهم میگن فعلا داریم برای سال 91 رو انجام میدیم..
نا شناس 2 تير 1393
کی از این بهتر هرچی میگن میگه چشم تعبیر یکی از نمایندگان مجلس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.